Toplantılar ilçedeki okulların gruplandırılması sonucu otuzar kişilik üç grup şeklinde yapılmıştır. İlk olarak yaratıcı drama çalışması ile öğretmenlerin birbirlerini tanımalarına yönelik tanışma etkinlikleri yapılmış ve gruptakilerin birbirlerini isim, branş, okul ve faaliyet bazında tanımaları sağlanmıştır. Eğlenerek başlanan toplantı daha sonra oluşturulacak ekipler açısından faydalı olmuştur. Ardından Çocuk Dostu Şehir Projesinin başlangıcı ve gelişim süreci sunum yoluyla paylaşılmış akabinde Ankara Çocuk Kültür Merkezi çalışma ilkeleri açıklanmıştır. Son olarak ilçe koordinatörlerinin eğitim süreçleri okul temsilcileri ile paylaşılarak alınan eğitimlerin önümüzdeki dönemde temsilci öğretmenlere de aktarılabileceği vurgulanmıştır.